facebook share
  • HM7
  • DJI 0055 FB

Moderne vogn- og maskinpark

Hos Kloster A/S sætter vi en stor ære i vores arbejde og trofaste medarbejdere.

Vi står klar til at hjælpe vores kunder på en lang række områder indenfor transport og stevedore løsninger. Gennem vores mange års erfaring, dygtige medarbejdere, samt en moderne vogn- og maskinpark kan vi løse selv de sværeste opgaver. Uanset om det drejer sig om containere eller anden form for transport, læsning og losning, - så er Kloster A/S klar til hjælpe jer.

Vores filosofi er, at en hvilken som helst opgave vi påtager os, kræver at vi fra vores side får tingene til at gå op i en højere enhed.

Det kræver ikke kun det rigtige udstyr, men i ligeså høj grad de rigtige mennesker til at udføre opgaven. Og vores erfarne og veluddannede medarbejdere, står altid klar til at håndtere jeres opgaver på en professionel og sikker vis.

Er du nysgerrig på at høre mere om os, er du altid meget velkommen til at kontakte på 75 65 02 84.